Wuff, tänään yritin vähän testata miltä tuntuisi piirtäminen vasenmmalla kädellä.
Luulenpa että pysyttelen toistaiseksi oikeakätisenä.
Tämän päivän kuva on Mäyris...
Mäyräkoirat ovat toinen hahmo jota piirtelen yhtä mielelläni kun rottakuvia.
Tulette näkemään uusia kuvia Mäykyistä erillaisissa väreissä ja ympäristöissä.
Näillä ajatuksilla ja ideoilla uudistan myös itseäni.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti