Tänään kiinnostukseni tietokone-ohjelmalla piirtämiseen houkutteli minut istumaan ja näpertämään jotain.
Täytyy kyllä todeta, että olen kyllä vielä hakusessa sorminäppäryydeltäni ja hienomotoriikaltani.
Käsi tärisee ja viivat venyy ja siirtyy sinne minne ei haluaisi menevän.
En ole vielä luovuttamassa haastettahan haluan elämääni ja uuden asioiden oppimista.
Vähän niikuin uuden harrastuksen aloitus.
Otan askeleen kerrallaan ja oon iloinen että sain yhden työn tänään tehtyä.
Sama minusta pätee kun muussakin elämän alueella pitkäjännitteisesti kun yrittää voi saavuttaa jotain.
Carpe Diem

Hienoja kuvia oot saanu aikaan ja paljon postauksia! Toi logo on tosi hieno, tästä se bloggaus alkaa. :)
VastaaPoistaKiitos..kiitos..onhan minulla ollut loistava opettaja ja inspiraation lähde joka on minut houkutellut bloggauksen maailmaan :)
PoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaTsemppiä darling <3
VastaaPoista