RATTOCODA
keskiviikko 25. tammikuuta 2017
Logonsuunnitelua
Hei, tänään jäi suunnitelmat vähäiseksi.
Jotain skissejä tuli piirettyä.
Sain suunniteltua vaan tämän logon. Rattocodan.
E
hkäpä tästä saadaan vielä aikaiseksi jotain muutakin, nähtäväksi jää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti