keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Logonsuunnitelua

Hei, tänään jäi suunnitelmat vähäiseksi.
Jotain skissejä tuli piirettyä.

Sain suunniteltua vaan tämän logon. Rattocodan.

Ehkäpä tästä saadaan vielä aikaiseksi jotain muutakin, nähtäväksi jää.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti