keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Paint ohjelmalla leikkiminen

Hei, sain tänään vielä mahtavan mahdollisuuden.
Huikeata piirtää tietokoneohjelmalla. 
Kuvien muoto, värit ja ilme muuttui ihan erinäköiseksi. Näyttää minusta jopa vähän vieraalta oma Rottakuva.

Siitä on aikaa kun olen viimeksi piirrellyt tietokone-ohjelmilla. 
Täytyy sanoa että on aika veikeä kokemus tehdä tietokoneella kuvia, mutta luulenpa että jää vielä toistaiseksi minulla satunnaiseksi kokeiluksi. 

Olen kuitenkinniin kauan maalannut  Rottakuviani  piirtämällä ja maalaamalla vesiväreillä että en heti ainakaan olen valmis vaihtamaan tyyliäni.

Akvarellimaaluksen ja käden jälki on jokaisen kerran jälkeen erillainen, kahta samanlaista viivaa tai siveltimen vetoa ei saa aikaiseksi. Siksi Rotankuvat ovat joka kerta erillaiset ja uniikkeja.
Mutta olen aivoin kokeilemaan uudestaan ja haastaa itseni uusiin kokemuksiin.

Nyt näillä väreillä ja kokeilulla on hyvä päättää päivä ja katsoa mitä huominen inspiroi.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti