Tarttui kynäkin käteen ja sain jotain uuttakin piirettyä ja skissattua.
Eiköhän taas Rotta saa virtaa ja saa kynät ja maalit heilumaan.
Se että uskaltaa luoda ja kokeilla on aina yhtä jännittävää.
Huomenna pitäis saada värit ja siveltimet käyttöön ja laittaa värejä töihin.
Kiva kun olit täällä ja luit kuulumisia.
Se ilahduttaa Rottaa erityisesti.
Ciao Rottis!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti