tiistai 24. tammikuuta 2017

Suunnittelua

Hei..tänään alkoi vihdoinkin Rotalla inspiraatio ja kevään ensimmäiset merkit, ihana aurinko paistoi. Se,jos mikään lämmittää Rotan mieltä. 
 
Tarttui kynäkin käteen ja  sain jotain uuttakin piirettyä ja skissattua.
Eiköhän taas Rotta saa virtaa ja saa kynät ja maalit heilumaan. 

Se että uskaltaa luoda ja kokeilla on aina yhtä jännittävää.
Huomenna pitäis saada värit ja siveltimet käyttöön ja laittaa värejä töihin.

Kiva kun olit täällä ja luit kuulumisia.
Se ilahduttaa Rottaa erityisesti.
Ciao Rottis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti