torstai 23. helmikuuta 2017
tiistai 21. helmikuuta 2017
perjantai 17. helmikuuta 2017
Olenko viisas
Viisas...Niin minusta ainakin sanotaan...
osaan kaikkea, uida,kiivetä, juosta ja ratkaista ongelmia.
osaan kaikkea, uida,kiivetä, juosta ja ratkaista ongelmia.
tiistai 14. helmikuuta 2017
Ystävänpäivää Ystävät 14.2
Ystävänpäivää kaikki kamut 14.2
Olikos jollain tänään rusettiluistelua ?
Ilma oli tänään mitä parhain ulkoilla ja nauttia auringosta ja kevääntulosta.
Pitäkää huolta ystävistänne 💗
Olikos jollain tänään rusettiluistelua ?
Ilma oli tänään mitä parhain ulkoilla ja nauttia auringosta ja kevääntulosta.
Pitäkää huolta ystävistänne 💗
sunnuntai 12. helmikuuta 2017
Skissausta
Ei aina tarvise olla parasta Cansonin paperia ja välineitä mukana, sille ei vaan voi mitään kun iskee inspiraatio niin silloin pitää piirtää.
Tämän siis piirsin ruutupaperille koska heräsi tarve luoda jotain...
Veijari Mäyris ja antilooppi ?
Tämän siis piirsin ruutupaperille koska heräsi tarve luoda jotain...
Veijari Mäyris ja antilooppi ?
perjantai 10. helmikuuta 2017
Illustration lizard
Jaa...uusia kuvia ja uusia ideoita tulee ja menee.
Päivitän näitä aina pieniä hetkiä ja kokemuksiani tänne.
Joskus luovuus ja inspiraatiot voivat olla hukassa, mutta aina jotain voi kehitellä.
Tässä liskot kaverit lepuuttavat lehden päällä.
Päivitän näitä aina pieniä hetkiä ja kokemuksiani tänne.
Joskus luovuus ja inspiraatiot voivat olla hukassa, mutta aina jotain voi kehitellä.
Tässä liskot kaverit lepuuttavat lehden päällä.
keskiviikko 8. helmikuuta 2017
Jääkarhu

Muistakaa meidät Jääkarhut.
Valinnoilla voimme vaikuttaa. Muistakaa että nämäkin söpöläiset tarvitsevat asua jossakin muualla kuin eläintarhassa.
Tänään nautin pakkasesta ja aurinkoisesta säästä.
maanantai 6. helmikuuta 2017
sunnuntai 5. helmikuuta 2017
lauantai 4. helmikuuta 2017
Lautailua
Jippii tää oli tosi hauskaa ja tehokasta !
Koskaan ei ole myöhäistä kokeilla jotain uutta...aina oppii..
Siispä mottoni on
Sitä oppii jos haluaa.
Koskaan ei ole myöhäistä kokeilla jotain uutta...aina oppii..
Siispä mottoni on
Sitä oppii jos haluaa.
perjantai 3. helmikuuta 2017
kevättä
Mikäs sen ihanampaa kun vuosi kääntyy kevääseen päin...
vielä aikaa Vappuun !!!
mutta kohta sekin on ..
nautitaan kuitenkin vielä siitä kun luonto alkaa herätä ja valoa alkaa näkyä enemmän ja enemmän...
Rotta niin tykkää keväästä että hyppii jo ilosta.
vielä aikaa Vappuun !!!
mutta kohta sekin on ..
nautitaan kuitenkin vielä siitä kun luonto alkaa herätä ja valoa alkaa näkyä enemmän ja enemmän...
Rotta niin tykkää keväästä että hyppii jo ilosta.
torstai 2. helmikuuta 2017
keskiviikko 1. helmikuuta 2017
Ole onnellinen
Ole onnellinen ja nauti kaikesta mitä teet.
Haasta itsesi vaikka, kokeile jotain mitä et ole ennen tehnyt.
Souda vaikka Tallinnaan niinkuin minä tein vuonna 2013
Haasta itsesi vaikka, kokeile jotain mitä et ole ennen tehnyt.
Souda vaikka Tallinnaan niinkuin minä tein vuonna 2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











