Hei,
Se kun on ollut kolme erillaista koiraa ja elänyt niiden elämässä iloisissa, hauskoissa, harmillisissa ja surullissa hetkissä. On nähnyt paljon koirien ilmeistä ja eleistä, oppinut tuntemaan heidän käytöstään paremmin kuin uskoiskaan.
Tänään sitten mieleeni tuli tämä hyvin tyypillinen ilme jonka varmasti jokainen koiranomistaja tunnistaa...
En se ollut minä vai teinkö jotain muka ?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti