RATTOCODA
tiistai 21. helmikuuta 2017
uintia
Mikäs sen mukavampaa kuin uinti.
Mutta mehän ollaan aika hyviä uimareita, rotat osaa vaikka mitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti