RATTOCODA
keskiviikko 1. helmikuuta 2017
Ole onnellinen
Ole onnellinen ja nauti kaikesta mitä teet.
Haasta itsesi vaikka, kokeile jotain mitä et ole ennen tehnyt.
Souda vaikka Tallinnaan niinkuin minä tein vuonna 2013
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti