perjantai 3. helmikuuta 2017

kevättä

Mikäs sen ihanampaa kun vuosi kääntyy kevääseen päin...

vielä aikaa Vappuun !!! 
 mutta kohta sekin on ..
nautitaan kuitenkin vielä siitä kun luonto alkaa herätä ja valoa alkaa näkyä enemmän ja enemmän...
Rotta niin tykkää keväästä että hyppii jo ilosta.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti