perjantai 17. helmikuuta 2017

Olenko viisas

Viisas...Niin minusta ainakin sanotaan...
osaan kaikkea, uida,kiivetä, juosta ja ratkaista ongelmia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti