RATTOCODA
perjantai 17. helmikuuta 2017
Olenko viisas
Viisas...Niin minusta ainakin sanotaan...
osaan kaikkea, uida,kiivetä, juosta ja ratkaista ongelmia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti